خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/10 - 09:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
مالکی در واکنش به پاره‌کردن گزارش شورای حقوق بشر از سوی نماینده اسرائیل:

سازمان ملل پاسخ دندان‌شکنی به اهانت نماینده رژیم صهیونیستی بدهد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اقدام شورای حقوق بشر در تدوین گزارشی درباره جنایات اسرائیل حائز اهمیت بود و سازمان ملل باید نسبت به اهانت نماینده این رژیم پاسخ قاطع و دندان‌شکن بدهد.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نسبت به پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر این سازمان علیه جنایات اسرائیل، گفت: اقدام سازمان ملل برای جلوگیری از زیاده خواهی های اسرائیل و افشاگری جنایات آنها بود که به خودی خود حائز اهمیت است.



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: معمولا نهادهای بین المللی به راحتی نمی توانند علیه رژیم صهیونیستی گزارش حقوق بشری تدوین کرده و تجاوزهای آنها را رسانه ای و علنی کنند.



وی افزود: اسرائیلی ها با این اقدام در بالاترین کانون قدرت حقوقی بین المللی یعنی سازمان ملل، چنین جسارتی کردند که قطعا منتظر پاسخ دندان شکن از سوی سازمان ملل هستیم.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همین حرکت اسرائیلی ها نشان داد که آنها قواعد بین المللی را زیر پا می گذارند لذا باید مجامع بین المللی و مردم کشورهای منطقه از حضور اینگونه رژیم صهیونیستی در عرصه های مختلف جلوگیری کنند.



به گزارش خانه ملت، گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی روز جمعه در سخنرانی، ضمن پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت که جای این گزارش در زباله است./



پایان پیام

  • کد خبر : 330111
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار